Homeopátia

Hatékony

• személyre szabottan
  • megelőzésre is
  • csecsemőknél, állatoknál, növényeknél is
  • bő 200 év tapasztalatával
  • tudományos háttérrel

Elérhető

Homeopátiás gyógyszerek beszerzése

Mire jó a homeopátia?

GYÓGYÍTÁS

• Akut (heveny), krónikus (elhúzódó) és visszatérő testi vagy lelki panaszok
  • Immunrendszeri és hormonális betegségek
  • Gyulladások
  • Válsághelyzetek (pl. veszteség, gyász, csalódás, vizsga-, kudarchelyzetek)
  • Pszichiátriai kórképek (pl. hangulatzavarok, depresszió, szorongás, pánikbetegség, félelmek, kényszerbetegség, alvászavar)

Az akut betegségek hamarabb (néhány óra vagy nap) és szövődménymentesen gyógyulhatnak.

A krónikus betegségek lefolyása lassítható; sikeres kezeléssel (akár már 1-2 hét alatt látható javulás) a panaszok enyhülnek, ritkulnak.

MEGELŐZÉS

• Járványos betegségek
  • Pszichoszomatikus, funkcionális zavarok

MIT JELENT EZ?

Pl. itt-ott furcsa érzetek, fájdalmak, fáradékonyság, alvászavar, nem az igazi az étvágy, néhány kóros laborérték.

A tünetek az egyensúly felbillenésére hívják fel a figyelmet; súlyos betegségek előjelei lehetnek.

Sokszor nem ismerik az okot, vagy lelki hátterük van; az akadémikus orvos további kivizsgálásokat, s legfeljebb tünetelnyomó kezelést javasol.

Tudta-e, hogy a homeopátia...

• Természeti törvényeken alapul (hasonlóság, interferencia, hatás-ellenhatás)
  • Az egész embert veszi figyelembe testi-lelki-mentális tüneteivel, családi betegséghajlamaival és körülményeivel együtt (holisztikus)
  • A speciális és ellenőrzött technológiával előállított gyógyszer egyénre szabottan közöl információt az élő szervezettel, szabályozókörön keresztül segíti öngyógyító képességét
  • Információalapú nanomedicina
  • Szemlélete szerint a gyógyulásnak megvan a maga  útja és iránya
  • Világszerte százmilliók használják sikerrel és elégedettséggel
  • 45.000 homeopata orvos Európában, kb. 400.000 világszerte
  • Az akadémikus orvoslás mellett és helyett is alkalmazható
  • Hatékonysága számos ponton tudományosan igazolt
  • Hatásmechanizmusa összetett, részben ismert, intenzíven kutatott
  • Tapasztalati gyógyító rendszer
  • Bővebben...

A jelenleg hatályos rendelet (NM 11/1997.V.28) értelmében a homeopátia hazánkban csak orvosok által gyakorolható gyógymód.

Miben más a homeopátia?

Hasonló a hasonlót gyógyítja

A páciensnek azt a homeopátiás gyógyszert adjuk, melynek gyógyszerképe (lsd. Gyógyszervizsgálatok) hasonlít betegünk tüneteinek összességéhez, azaz, a gyógyszerkép hasonlít a betegségképhez.

Nyelvújítás-korabeli szavunk is erre utal: "hasonszenvészet".

Minimális adag potenciált gyógyszerrel

A lépcsőzetes hígítással és dinamizálással megváltoztatott kiindulási anyag minőségi változáson esik át, ez a potenciált gyógyszer.    A nyersanyagban szunnyadó, rejtett gyógyerő kibomlik, felszínre kerül, és információja képes energetikai és fizikai változást kiváltani azon az élő szervezeten, mellyel kölcsönhatásba lép.

Gyógyszervizsgálatok

A kiindulási anyag általában növényi, ásványi, állati eredetű.  A gyógyító anyagokat - potenciált formában - önként jelentkező egészséges felnőtt embereken próbálják ki a vizsgálati szabályok pontos betartása mellett.    A résztvevők által megtapasztalt változások és tünetek összessége az ún. gyógyszerkép, mely kiegészül az adott anyag ismert mérgezési tüneteivel is.

SZERETNE TÖBBET TUDNI A HOMEOPÁTIÁRÓL?